Kształcenie zawodowe kompetencji społecznych i personalnych Moduł 6: Realizacja celów zawodowych i osobistych SCENARIUSZ DLA NAUCZYCIELA Transversal_Skills_MOD_6_SCENARIUSZ_PL – POBIERZ [PDF] PRE TEST Transversal_Skills_MOD_6_PRE-TEST_PLPOBIERZ [PDF] ĆWICZENIA Transversal_Skills_MOD_6_CWICZENIE_1_PL – POBIERZ [PDF] Transversal_Skills_MOD_6_CWICZENIE_2_PL – POBIERZ [PDF] Transversal_Skills_MOD_6_CWICZENIE_3_PL – POBIERZ [PDF] Transversal_Skills_MOD_6_CWICZENIE_4_PL – POBIERZ [PDF] Transversal_Skills_MOD_6_CWICZENIE_5_PL POBIERZ [PDF] Transversal_Skills_MOD_6_CWICZENIE_6_PL – POBIERZ [PDF] KARTY PRACY Transversal_Skills_MOD_6_KARTA_PRACY_1_PL – POBIERZ [PDF] Transversal_Skills_MOD_6_KARTA_PRACY_2_PL – POBIERZ [PDF] Transversal_Skills_MOD_6_KARTA_PRACY_3_PL – POBIERZ [PDF] Transversal_Skills_MOD_6_KARTA_PRACY_4_PL – POBIERZ [PDF] Transversal_Skills_MOD_6_KARTA_PRACY_5_PL – POBIERZ [PDF] Transversal_Skills_MOD_6_KARTA_PRACY_6_PL – POBIERZ [PDF] Transversal_Skills_MOD_6_KARTA_PRACY_7_PL – POBIERZ [PDF] Transversal_Skills_MOD_6_KARTA_PRACY_8_PL – POBIERZ [PDF] Transversal_Skills_MOD_6_KARTA_PRACY_9_PL – POBIERZ [PDF] Transversal_Skills_MOD_6_KARTA_PRACY_10_PL – POBIERZ [PDF] ZADANIA Transversal_Skills_MOD_6_ZADANIE_1_PL – POBIERZ [PDF] Transversal_Skills_MOD_6_ZADANIE_2_PL – POBIERZ [PDF] Transversal_Skills_MOD_6_ZADANIE_3_PL – POBIERZ [PDF] Transversal_Skills_MOD_6_ZADANIE_4_PL – POBIERZ [PDF] PREZENTACJA MULTIMEDIALNA Transversal_Skills_MOD_6_PREZENTACJA_PL – POBIERZ [PDF] DOBRE PRAKTYKI Transversal_Skills_MOD_6_CASE_STUDY_1_PL – POBIERZ [PDF] Transversal_Skills_MOD_6_CASE_STUDY_1_PL – czyta lektor Transversal_Skills_MOD_6_CASE_STUDY_2_PL – POBIERZ [PDF] Transversal_Skills_MOD_6_CASE_STUDY_2_PL – czyta lektor POST TEST URUCHOM TEST Sfinansowane ze środków UE. Wyrażone poglądy i opinie są jedynie opiniami autora lub autorów i niekoniecznie odzwierciedlają poglądy i opinie Unii Europejskiej lub Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Edukacji i Kultury (EACEA). Unia Europejska ani EACEA nie ponoszą za nie odpowiedzialności.